ajfan!

finns inte mycket tid till att blogga när man är själv med lilleman, för då är det så mycket annat man vill göra hehe..
Gick upp vid 8.30 och pt frukost, busade, borstade tänderna, mös till en film, och vid 12 somnade både jag och lilleman, 14.20 står Jack en meter ifrån mig och ropar : ony kommer!!!!! Jag av ren reflex vänder mig om, och där står fladder! :D Hahah snacka om en överraskning, yr vaken men glad blev jag! Hahah finisar till män jag har i mitt liv. 
Sen åt vi tidig/sen middag/lunch hahah, och ska snart gå och göra kvällsmaten, pannerad fisk och potatis, mums. Blir nog någon sås till med. Får se vad. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0