mensvärk, och har inte ens mens?!

Ja, rubriken säger ju sitt. Dvs jag är på ett jävla dåligt humör, nej skoja, faktiskt så är jag ganska glad idag. Konstigt nog :O 
Har varit inne i Eslöv på möte och sedan var jag på ICA och handlade. Satt en halv timme och väntade på bussjävlen, men hade telefon sällskap hahah. 
Nu är jag hemma, sitter här och sitter. Väntar på att klockan ska bli 14 så jag kan hämta fiseman. 
Ska sen hem och äta lite mellis. Just ja, ska tvätta idag med, buhu. Det tråkigaste som finns. Eller nej. Att vika tvätten och lägga in den på sin plats är så himla tråkigt. Hellre städar jag ett helt hus fullt med möggel än det. Buhu. 
Nej kanske ska göra lite nytta? Som att samla ihop all smuts tvätt.. 
Jupp.. Blääää 
Bjuder på en bild på ingen mindre än mig själv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0