Dag 26

Dag 26 - Bästa resan

Hmm... Har bara varit i 4 länder..
Danmark, Cyper, Marocco och Amsterdam.
Får väl säga Amsterdam då.
Det var den helgen som var roligast.
Var där på konfirmations resa, och jag och en av mina tjejkompisar, Josse.
Vi klagade och surade dirr vi klev av planet hahah.
Ungefär så här:
"luktar skit! horor och knark över allt, vafan är detta?! vi ska hem NU!!!" 
Och vi bodde på ett vandrar hem, ett tjej rum och ett kill rum.
UTAN LÅS! :O 
Så vi bara: 
"omg, aldrig i livet att vi tänker bo här!!" 
Så vi fick dela rum med Tjappe, vår konfirmationsledare.♥
Och då blev vi lite mer happyface :P 
Den resan väntade jag Jack också♥
Fast då var jag ju tidig så klart. 
Aja, vi gjorde en massa, åkte på utflykter med gänget och gick på tivoli.
En reda med negativ attityd slutade med att vi åkte hem och hade haft en awesome tid!! 
Josse är alltid lika charmig ;D 




 
 
 
 
Dag 27 - Det värsta som hänt mig 2011
Dag 28 - En dag på mitt jobb
Dag 29 - Det här språket vill jag kunna tala flytande
Dag 30 - Fem saker ni inte vet om mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0