Good bless that broken road - that let me straight to you.

Sitter och lyssnar på skön country musik. Älskar verkligen country. 
Gick upp med Jackeman i morse, han åt en macka och drack ett glas mjölk, sen var det bara att gå till dagis och lämna han. Kom hem och gjorde frukost till mig och fladder. Sen åkte han till jobb och jag åkte bort och handlade cigg. CIGG♥ Inte rökt sen typ 21 igår kväll, så det var så jäkla gott att röka!! 
Och om en liten stund ska jag gå bort och hämta Jack, sen ska han få komma hem och sova middag. Kommer sitta här och lyssna på skön musik medan han vilar. Jag hade verkligen kunnat flytta till Tenessee, så fint där är och sköna dialekter. Allt verkar så himla bra där borta. Samt kollade på craigslist lite, och jag bor i en hyresrätt, tre rum och kök och betalar 6050 kr. I Kentucky, sidan om Tenessee typ, betalar man ca 4000kr för en sån här lägenhet. Skit billigt. Och du kan hyra ett hus med typ 5 rum för samma hyra som jag har här! 
Det är en dröm som jag lovar att en dag kommer bli sann, oavsett om jag hinner fylla 60 innan det händer, så en dag kommer det ske!! 
Nej ska dralla bort på dagis, man fastnar så lät när man lyssnar på denna musiken. ^^
Puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0