Tisdagen den 11 september. 11/9

Jag tänker inte börja med att beklaga mig att jag varit dålig på att uppdatera, för att jag inte uppdaterat har sina skäl. Har inte velat helt enkelt. Men nu är jag tillbaka, ser att mina trogna läsare fortfarande gått in dagarna jag inte uppdaterat, tackar för att ni saknat mig. ♥
Dagen igår var jätte bra, tror inte det kunnat vara bättre. Jag gick upp vid 8 som vanligt med Jack och kl 9 lämnades han på dagis. Kom hem och gjorde fruksot åt fladder, överraskade honom med frukost på sängen, men han säger det blivit till en vana och att han blivit bortskämd. Ändå så vill han inte att jag ska sluta? ;) Någon gillar visst bekvämligheterna! :) 
Sedan var vi i  full gång med att baka chokladbullar och kanelbullar fyllda med choklad. 
Bästa pojkarna ever. 
 
Vid 18 tiden kom Macke och hans fina vovve Stella. Åt middag och hade massa trevligt. 
När Jack somnat så slog vi igång en film, gissa vem som somnade i dom sista 20 minutrarna? Jo, jag! Buhu. Som vanligt. 
Aja, vi gick in och la oss och Macke tog soffan. 
Macke gick upp ett par minuter före mig och Jack, men när vi vaknat så bytta vi blöja, klädde på oss och så hjälpte Macke mig att göra frukost. Jag gick in och väckte fladder och sa att frukosten var färdig. Efter frukosten så plockade vi undan och Macke och Stella följde mig och Jack till dagis. Lämnade skrutten sedan begav vi oss hem. 9.42 tog fladder, Macke och Stella bussen till Kewlach, eller Kräklinge som jag föredrar ;) 
Fladder ska jobba och Macke skulle hem. Stella har haft problem att uträtta sina behöv i Marieholm, hahah! Och Macke sa att hon endast uträttar dom hemma. Hmm, wierd? En gnutta.
Och nu medan skrutten är på dagis ska jag titta på lite glee♥
Pussen!:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0