För helvete!!!

Tror ni på fullaste allvar att jag ljuger om PoTS?! Herre gud vad ni sjönk lågt. Ursäkta, DU sjönk lågt. 
Jag har PoTS, vill ni ha bevis? 

Tippbrädetest, tilt. 
Läs som där står, I FLESTA fall, men jag är ett extrem fall då 9/10 av alla kännetecken från både forskare och patienter har forskat fram eller har. 
Min kurva. 
Pulsen ska ligga på 60-90, som lägst under mina anfall ligger den på 145. Illa. 
 
Duger detta?
Förstår inte varför jag skulle ljuga om en sådan här sak, vad får jag ut av det liksom? 
Herre gud, big deal att jag är sjuk och har fått min diagnos, var glad för min skull istället för att haka upp er på avundsjuka. Jag lever ett lyckligt liv, men har haft enorma besvär med mående, svimningar, kramper osv, och nu faller allt på plats av en diagnos, var glada för min skull istället. Men det är kanske för mycket att begära att ni ska kunna vara glada för någon annans skull? Klart som fan jag är glad att dom äntligen hittat vad som orsakar mina problem. Och tur i oturen så var min deprission, kramper, svimningar, yrsel, huvudvärk, problem med toa besöken osv osv, pga en enda sjukdom. Glad tjej, och ni ska inte få förstöra min glädje i detta!! 
 
Trodde jag skulle slippa "idioter" eftersom min blogg har genomsnitt 50-60 läsare per dag. 
Trodde mitt liv var ointressant hahah. In your face! LOL. 
 
Nej mellis nu!
Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0