Mitt hjärta smälter!!

Precis ätit lite kvällsmat med mitt lillahjärta. Gjorde i ordning rester från middagen och gick och till stora rummet med en tallrik mat till Jackeman, och så sa han; tack mamma, elkar. ♥ Han sa det så där kärleksfullt och ååååhh vad mys, mitt hjärta smälter än när jag tänker på det. Finaste som finns är ju min lilla stjärna!!!
Så nu ska han bada sedan ska han nanna. Dagis imorgon igen ju.
Och själv ska jag lägga mig i ett bad efter han. Fladder kommer hem ca 22.15.
Imorgon ska jag till tandläkaren, blää. Buhu. Ska laga ett hål, så ska be dom pumpa bedövningssprutor i munnen på mig!! Minst TRE ska jag ha!!! Hatar tandläkaren och är såååå jäkla nervös och rädd.. Buhu.. 
Usch!!! Men men, håll tummarna på att jag överlever!! :O 
nej nu är där en Mr.lillfis som tjatar om sitt bad. :P 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0