PoTS

Var hos läkaren idag på undersökning och jag var så himla nervös för hur det skulle gå, om det skulle göra ont, hur det skulle gå till osv osv.
Dom gjorde ett tilt test. http://www.1177.se/Skane/Fraga-1177se/Fragor/Vad-ar-ett-tilt-test/?ar=True
Det var faktiskt inte så farligt. Fram tills jag fick ett halvt anfall. Djävulskt ont som vanlig. Men jag var ju på rätt ställe om något skulle hända. Men jag svimmade inte vilket dom var både positiva och negativa mot. 
Efter en och en halv timme var testet klart och jag fick gå ut och ta ett bloss, när jag kom tillbaka till väntrummet så satt jag i 10 minuter sen kom min doktor ut med resultatet. Han förklarade och visade hur det såg ut osv.
Det visade sig att jag har PoTS. Vilket förklarar allt, till och med det jag trodde var panik ångest, varför jag gråter för ingenting ibland osv. http://intebarasjuk.wordpress.com/ovrigt-2/pots-autonom-dysfunktion/
Länken har all information om sjukdomen. Så jag ska snart tillbaka på återbesök och då ska jag även få medicin och förhoppningsvis få påbörja medicineringen redan samma dag. Känns så jäkla skönt att få veta vad det är. 
Och jag längtar tills jag får medicin och kan påbörja en ny start i livet. Åh, glädjerus genom kroppen. Har ju hela tiden trott det värsta och så är det en sådan grej som kan behandlas med medicin och jag kommer bli bra, sån jävla vinnare jag känner mig som just nu!! Så lättad. 
 
Medan jag var på sjukhuset så var Jack med mormor, moster och sina två kusiner på bus fabriken i Malmö. Så himla kul han har haft och så stor där är!! :O 
Ska verkligen dit igen och jag rekomenderar er att åka dit! 120 kr per barn och vuxna går in gratis, kan lova er att föräldrarna har MINST lika kul som barnen ;D 


Världens finaste barn!! ♥
Nu sover min prins, eller ja det har han gjort sen 19,30 och han somnade dirr kan jag lova! Helt slut var han!! 
Värmer när ens barn är sådär lyckliga!!! Krävs inte mycket för min prins ska vara glad. 
Och han må se tuff ut, och bete sig tuff men han är en riktig fegis, när han ska åka kasebana; nej nina helpa. nej momo. rädd, Jack. 
Hahah så jäkla söt mitt lilla busfrö!!!♥
Ska lägga mig i ett bad nu, och njuta!! :) 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0