nattstad vs blogg.se?

Sitter och funderar över min blogg just nu. Har inte många läsare, men jag bloggar inte för att få läsare utan för att jag gillar det. 
Blogg.se har inte så många roliga designers man kan ha och göra en här är "komplicerat" enligt min mening.
Nattstad däremot verkar ha många fler allternativ och verkar lättare om jag själv får säga det.
Så funderar på att byta, ni som läser min blogg. Kommer ni fortsätta om jag "hoppar" över till nattstad? 
Ska ivf göra en så kallad test blogg hos nattstad och se, trivs jag så stängs denna ned och jag flyttar helt över till nattstad. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0