Dag 23

Dag 23 - Det här får mig att gråta

Tanken på att min fina moffsi har cancer. Som inte går att bota.
Det får mig att gråta floder. 
Ledsamma filmer kan jag gråta över.
Eller något som är vackert kan jag också gråta över.
Är väldigt känslig av mig.
Vissa dagar mår jag piss och då gråter jag fast jag inte vet varför? 
Finns massor som får mig att gråta. På gott och ont.
Vad får er att gråta? 
 
 
 
 
 
 
Dag 24 - Bästa barndomsminnet
Dag 25 - Vad jag gör om 15 år
Dag 26 - Bästa resan
Dag 27 - Det värsta som hänt mig 2011
Dag 28 - En dag på mitt jobb
Dag 29 - Det här språket vill jag kunna tala flytande
Dag 30 - Fem saker ni inte vet om mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0