Dag 13

 
 
Dag 13 - Fem saker jag vill göra innan jag dör
 
    Hmm... 
1. Gifta mig.
2. Få fyra barn, bara tre till sen klar ;) 
3. Köpa hus.
4. Hoppa bungeejump och en massa andra äventyr.
5. Flytta till Thailand.
Ja alltså min lista kan göras lång...
 
 
 
 
 
Dag 14 - Innehållet i min väska
Dag 15 - Min drömresa
Dag 16 - Mitt favoritprogram
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Mina rädslor
Dag 19 - Mitt drömyrke
Dag 20 - Min favorit årstid
Dag 21 - Min dag
Dag 22 - Min favoritserie
Dag 23 - Det här får mig att gråta
Dag 24 - Bästa barndomsminnet
Dag 25 - Vad jag gör om 15 år
Dag 26 - Bästa resan
Dag 27 - Det värsta som hänt mig 2011
Dag 28 - En dag på mitt jobb
Dag 29 - Det här språket vill jag kunna tala flytande
Dag 30 - Fem saker ni inte vet om mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossanhossan

En blogg om mig & min familj. Vad vi gör om dagarna. Vad vi drömmer om. Och om kärlek. & En massa annat! ;D

RSS 2.0